Ovog leta zabeležen je veći broj turističkih agencija koje su prevatile putnike. Na hiljade ljudi je ostalo i bez novca i bez uplaćenih aranžmana zbog prevara agencija SAB, Jazz, B2R i Fly Fly travel. Pitanje je dokle su stigli postupci protiv ovih agencija?
Za 150 minuta, pomoćnik ministra turizma i glavni turistički inspektor, Vera Božić Trefalt, kaže da je turistička inspekcija završila svoj posao u slučaju ove četiri agencije. Prikupljanje dokumentacije zavrešno je u drugoj polovini avgusta, a sada se utvrđuju odštetni zahtevi pojedinačno.
Napominje se da putnici moraju biti strpljivi, jer se svaki odštetni zahtev obrađuje pojedinačno. Od ove četiri agencije, najjednostavnije je bilo u slučaju Jazz travel agencije. Turistička inspekcija je odmah oduzela licencu i brzo je pokrenut postupak za pokretanje prekršajnog postupka. Pore toga, radi se o manjem broju putnika koji su oštećeni.
Za informacije koje su se pojavile ovih dana da su turisti koji su otputovali preko EuroJet-a morali dva puta da plate hotel, kažu da nisu imali prijave putnika.
Iz Ministarstva veruju da će novi zakon o turizmu doprineti manjem broju prevara. Ipak, podsećaju da niko nije zaštićen 100%, ni u kojoj delatnosti. Savetuje se putnicima da se raspitaju o agenciji pre uplaćivanja i potpisivanja ugovora o putovanju. Pored toga, zakonom se predviđa i sajt na kojem će građani imati jasan uvid u poslovanje svih agencija u zemlji.
POGLEDAJ JOŠ: INFO