Na pojedinim deonicama vozači i stručnjaci iz oblasti saobraćaja napominju da je ograničenje brzine nelogično i suviše malo. Ovde se pre svega misli na saobraćajnice sa širokim trakama, poput Mosta na Adi ili Zrenjaninskog puta.
Jedna saobraćajnica je upravo bio predmet diskusije, jer je ograničenje 50 kilometara na sat, a radi se o modernoj saobraćajnici sa širokim trakama bez pešačkih prelaza i bez ukršatanja, odnosno konfliktnih tačaka. Radi se o unutrašnjem prstenu od Pupinovog mosta do Zrenjaninskog puta. Ovde često stoje patrole saobraćajne policije i pišu kazne jer vozači daju gas i ne poštuju ograničenje od 50 kilometara na sat.
Ovo ograničenje, na sličnim uslovima, može se naći i na Mostu na Adi, što saobraćajni stručnjaci takođe smatraju nelogičnim.
Što se tiće deonice od Pupinovog mosta do Zrenjaninskog puta, dozvoljena brizna biće podignuta na 80 kilometara na sat. Uslov je da se razdelna ograda koja razdvaja saobraćajne trake postavi u oba smera. Radovi su počeli još pre dve godine, ali je došlo do zastoja. Nastavljeni su prošlog meseca i preostalo je da se završi samo jedan deo puta u dužini od 3.200 metara.
POGLEDAJ JOŠ: SAOBRAĆAJ