STANICE METRO – Juče je potpisan Memorandum o razumevanju za Beogradski metro i nakon toga je najavljeno da će izgradnja prve linije beogradskog metroa početi u novembru 2021. godine. Kraj radova na prvoj liniji trebalo bi da bude 2028. godina.
Takođe, predstavljen je tačan spisak stanica metroa, ali za prve dve linije, dok za treću liniju još uvek nije poznata trasa. Ono što je najavljeno jeste da će svaka stanica izgledati drugčije, a konkurs za osmišljavanje njihovog izgleda biće raspisan ove godine.
LINIJA 1: Železnik – Mirijevo, 21,3 kilometara, 21 stanica:
Železnik, Makiš, Žarkovo, Bele vode, Trgovačka, Požeška, Banovo brdo, Most na Adi, Sajam, Gazela, Savski trg, Trg republike, Bajlonijeva pijaca, Cvijićeva, Pančevački most, Karaburma, Diljska, Višnjička, Mirijevski bulevar, Sedma gimnazija, Mirijevo
LINIJA 2: Ustanička – Zemun, 19,2 kilometara, 20 stanica:
Ustanička, Mite Ružića, Cvetkova pijaca, Vojislava Ilića, Šumatovačka, Južni bulevar, Makenzijeva, Manjež, Savski trg, Blok 18, Sava centar, Arena, Merkator, Opština Novi Beograd, Aleksandra Dupčeka, Senjski trg, Stadion Zemun, Filipa Višnjića, Novi novosadski put, Zemun.
izvor: Tanjug/Kurir
TRAMVAJI PREKO PANČEVAČKOG MOSTA?
POGLEDAJ JOŠ: GRADSKE VESTI
7 коментара
Daklem linija 1 ide od nigde do nikuda. Potpuno nepotreban deo od Železnika do Banovog Brda. A nijedna linija ne spaja Aerodrom, buducu glavnu autobusku stanicu i glavnu zeleznicku stanicu, sto bi bilo mnogo vaznije od povezivanja Makisa sa centrom.
Linija 2 umesto da zavrce ka Zemunu bi bila korisnija 10 puta da ide do nove glavne autobuske stanice u izgradnji (valjda ce biti gotova pre metroa?) pa do aerodroma uz usputnu stanicu u NBGD blokovima oko Piramide ili gde je vec zgodno.
To je tebi mozda nebitno, pitaj ljude koji zive u tom delu grada. Svi samo na svoju pozadinu misle zato i jesmo gde jesmo.
Glupost. Zasto ne urade kruzni metro i da stvarno ima smisla i obuhvati ceo grad i rastereti saobracaj…ovako ce samo dodati guzvu i problem. Ne pravi se metro svake godine nego jednom…i moglo je to da se napravi za sva vremena da traje i obuhvati Borcu, Pancevo, Visnjica,Karaburma, Mirjevo,Zvezdara, Kaludjerica, Pa ka Banjici…pa kaZelezniku pa na Novi Beograd i Bezaniju i Zemin taj prvi prsten, siri…na odredjenim mestima ka centru…kako u celom svetu…a ovo je cirkus
NIsam baš nesto imao prilike da putujem po svetu cak ni u zadnjih 8 godina kad smo nikad bogatiji pa da vidim kako metro funkcioniše u drugim državama ali mi je malo besmisleno ovo sa ovolikim brojem stanica.
Npr ako sam već kod Cvetkove pijace do V Ilića mogu pre da stignem peške nego da gubim vreme dok sidjem u metro,dok metro dodje i vratim se na nivo ulice ja sam već stigao gde sam krenuo.Na dužini trase od oko 20-ak km 5-7 stanica najviše,a ako ce taj metro kao tramvaj kreni-stani na svakih kilometar ne da se ne dobija na vremenu nego ce biti još gore.A znajući da su ovi naši stručnjaci rok za rekonstrukciju jedne ulice probili za 200 dana pa je trajalo skoro duplo od najavljenog bojim se da neću ni da doživim da vidim taj metro.A nisam baš nešto star.
Pa mogli ste da odete u Sofiju u Bugarskoj tamo ima metro iz sedamdesetih god. prošlog veka da vidite kako su Bugari napravili kružno od Železničke i autobiske ka peiferijama grada…
GDE…
LINIJA 1: Železnik – Mirijevo, 21,3 kilometara, 21 stanica:
Železnik, Makiš, Žarkovo, Bele vode, Trgovačka, Požeška, Banovo brdo, Most na Adi, Sajam, Gazela, Savski trg, Trg republike, Bajlonijeva pijaca, Cvijićeva, Pančevački most, Karaburma, Diljska, Višnjička, Mirijevski bulevar, Sedma gimnazija, Mirijevo
LINIJA 2: Ustanička – Zemun, 19,2 kilometara, 20 stanica:
Ustanička, Mite Ružića, Cvetkova pijaca, Vojislava Ilića, Šumatovačka, Južni bulevar, Makenzijeva, Manjež, Savski trg, Blok 18, Sava centar, Arena, Merkator, Opština Novi Beograd, Aleksandra Dupčeka, Senjski trg, Stadion Zemun, Filipa Višnjića, Novi novosadski put, Zemun.
pusi ga vucela pola banjice je glasalo za tebe i moramo peske sad picko jedna nismo se tako dogovorili