Kompanija Lidl objavila je prvo otvaranje svojih objekata 11. oktobra i tada smo dobili odgovor na pitanje „Ko su oni?“ sa bilborda širom Beograda.
Nakon toga se pokrenula diskusija, gde su tviteraši bili najbučniji, o poruci koju nosi ova reklama.
Lepo sam juče rekla na šta se odnosi – on visok, ona niska. Cena uvek na ženu, kvalitet uvek na muškarca. pic.twitter.com/jq1D24d67L
— Mirjana Mimica (@Mahlat) 04. октобар 2018.
Da li smatrate da je ovakva reklama u redu prema ženama?
Treba da vas je sramota #lidl pic.twitter.com/Jqebg93Laq— SnezanaĐekićSpajić (@snezana_05) 04. октобар 2018.
Nadam se da ce Lidl imati bolje proizvode od reklama.
— may (@MarijaMartinova) 05. октобар 2018.
meni je ova reklama za lidl super jer realno žene su obično niža ljudska bića od muškaraca
— Džimi Ruka (@impozantan) 05. октобар 2018.
