• NASLOVNA
  • INFO
    • Gradske vesti
    • Saobraćaj
    • Gradski prevoz
    • Vremenska prognoza
  • GRADSKA DEŠAVANJA
    • Kultura i zabava
    • Šoping zona
  • BEOGRADSKE PRIČE
  • BEOGRADSKI HUMOR
  • O NAMA
  • KONTAKT
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Beograduživo.rs
  • NASLOVNA
  • INFO
    • Gradske vesti
    • Saobraćaj
    • Gradski prevoz
    • Vremenska prognoza
    • Važni telefoni
  • GRADSKA DEŠAVANJA
    • Kultura i zabava
    • Šoping zona
  • BEOGRADSKE PRIČE
  • BEOGRADSKI HUMOR
  • O NAMA
Facebook Twitter Instagram
Beograduživo.rs
Trenutno ste naHome » USVOJENE FINALNE TRASE I STANICE METROA U BEOGRADU

USVOJENE FINALNE TRASE I STANICE METROA U BEOGRADU

1
By SS InTeam on 8. јуна 2019. Gradske vesti, Gradski prevoz

Francuska kompanija Egis je uradila studiju opravdanosti za Metro linije 1 i 2, kao i Finalni izveštaj i Generalni projekat, koji je Grad Beograd usvojio, prenosi e-kapija.

Usvojene su trase:

  • Linija 1: Železnik – Mirijevo, dužine 21,3 km, sa 23 stanice
  • Linija 2: Železnička stanica Zemun – Mirijevo, dužine 19,2 km, sa 20 stanica

Na Liniji 1 su predviđene sledeće stanice: Železnik, Ranžirna, Makiš, Žarkovo i Bele vode, Trgovačka, Požeška, Pijaca Banovo brdo, Most na Adi, Sajam, Gazela Bridge, Palata pravde, Savski Trg, Trg Republike, Francuska, Luka Beograd, Dunav Stanica, Pančevački most, Železnička stanica Karaburma, Diljska, Višnjička, Mirijevski bulevar, Gimnazija i Mirijevo.

Na Liniji 2 su predviđene sledeće stanice: Mirijevo, Ustanička, Mite Ružića, Cvetkova pijaca, Vojislava Ilića, Šumatovačka, Južni bulevar, Mekenzijeva, Manjež, Savski trg, Sava centar, Arena, Merkator, Opština Novi Beograd, Aleksandra Dubčeka, Senjski trg, Stadion Zemun, Filipa Višnjića, Novi novosadski put, Železnička stanica Zemun.

Predviđena je podzemna trasa, osim u Makiškom polju, gde je bi Linija 1 trebalo da ide preko nasipa prosečne visine 2,0m. Za Liniju 2 je predviđen tunel ispod Save, kao i mogućnost izgradnje vijadukta na Novom Beogradu.

Linija 1 i 2 bi se ukrštale na Savskom trgu, gde bi bio omogućen prelaz putnika sa jedne na drugu. Što se početne stanice u Mirijevu tiče, planirane su paralelne stanice za obe linije.

Prva faza izgradnje bi trebalo da budeo deo Linije 1 od Železnika do Karaburme.

Više o usvojenom planu i komentar Gorana Tadića, senior inženjer mostogradnje i građevinarstva u francuskoj kompaniji Egis pročitajte na portalu e-kapija.

POGLEDAJ JOŠ: GRADSKI PREVOZ


Podelite ovo sa prijateljima Facebook Twitter LinkedIn Email
PRETHODNA VESTPUCNJAVA KOD SPLAVOVA IZA BEOGRADSKOG SAJMA, RANJENA TRI MUŠKARCA
Sledeća vest UHAPŠEN MUŠKARAC KOJI JE OPLJAČKAO KUĆU MINISTRA PROSVETE

Related Posts

ISKLJUČENJA STRUJE ZA SREDU, 27. SEPTEMBAR

PROTEST PROSVETARA BLOKIRAO CENTAR GRADA, OGROMNE GUŽVE U SAOBRAĆAJU (FOTO)

PROGLAŠEN DAN ŽALOSTI ZBOG TRAGIČNIH DOGAĐAJA NA KOSOVU I METOHIJI

1 коментар

  1. UniRent on 7. новембра 2019. 10:38

    Velike su guzve i zagadjenje vazduha u gradu te probleme treba sto pre resavati… Metro treba graditi sto pre na dobrobit svih nas.

    Reply

Ostavite komentar Cancel Reply

Važni-telefoni-u-Beogradu

BEOGRAD, NAŠ GRAD!

Beograduživo.rs

Grad koji je poznat po svojoj energiji i dinamičnom životu, grad koji ne poznaje tabu teme i ne priznaje granice, grad koji predstavlja centar urbanog života ovog dela Evrope nas je inspirisao da zajedno sa njegovim građanima pratimo taj ritam uživo!

Pozovite nas od 9:00 do 17:00.  Kontakt centar: +381 64 85 85 861 Copyright © 2017-2021 beograduzivo.rs.
  • KONTAKT
  • O NAMA
  • Uslovi korišćenja

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.