UKIDAJU SE BUS PLUS VALIDATORI – Prema rečima gradskih čelnika, Grad Beograd će raskinuti ugovor sa firmom Kentkart koja trenutno vrši naplatu karata u gradskom prevozu i održavanje sistema.
Dodaje se da će se ukinuti validatori za očitavanje karata, kao i da će u novom sistemu postojati dve zone umesto trenutnih 4. Takođe ukinuće se karta koja važi 90 minuta i košta 89 dinara, a uvešće se celodnevna karta za ceo grad i ona će koštati 200 dinara. Ukidaju se i papirne karte za jednu vožnju.
Trebala bi biti uvedena i karta za sedam dana po ceni od 1000 dinara, kao i mesečna za jednu zonu koja će koštati 3000 din, a za dve zone 3500 dinara. Cena godišnje karte iznosiće 30.000 dinara za prvu, odnosno 35.000 dinara za drugu zonu. Karte će se kupovati preko SMS poruke i aplikacije koja će biti besplatna.
Najvervatnije će doći do izmena i kod učenika starosti do 19 godina za koje bi prevoz trebao da bude besplatan ubuduće, kao i stariji od 65 godina. Oni neće morati da imaju kartu i godišnju dopunu kao do sada. Prijavljivaće se preko aplikacije ili će dobiti doživotnu besplatnu kartu.
Najnovije na Beograduzivo.rs:
- UDES KOD ROBNE KUĆE IKEA – PREVRNUO SE ŠLEPER (VIDEO)
- RADOVI NA VODOVODU – VIŠE NASELJA U GROCKOJ 24 ČASA BEZ VODE
- AUTOBUS OSTAVIO PUTNIKE NASRED AUTOPUTA, PUTNICI OSTAVLJENI DA SE SNALAZE (VIDEO)
- BURNA NOĆ ZA NAMA – PET OSOBA POVREĐENO U SAOBRAĆAJNIM NEZGODAMA
- KVAROVI NA VODOVODNOJ MREŽI, BEZ VODE VIŠE ULICA
Izvor: Mondo
9 коментара
A sta je sa prosvetnim radnicima u Beogradu? Da li nas i dalje obavezujete da dobijamo markicu, ili cete i nama kao i ostalim u Srbiji isplaćivati vrednost karte?
Zasto lazete,
Svo vreme se prica da ce karte pojeftiniti, samo vi izmisljate poskupljenje.
Sta je cilj vasih lazi osim uzbunjivanje javnosi.
Koliko neko moze da bude bez mozga da ovako nesto smisli, kamoli da se ovakva glupost uopste uzme u razmatranje?
Poenta ovoga je da se ljudi verovatno uopste vise ne voze gradskim autobusima?
Karta za socijalno ugrozene, studente i nezaposlene bi trebalo isto da kosta kao i karta za zaposlene?
Ako neko treba da se vozi tek par stanica zbirno, on treba da plati kartu isto onoliko koliko i neko za ceo dan?
Dakle ukoliko neko nema obaveze ceo dan, onda je poenta i da ne izlazi iz svog doma?
Savrseno su smislili kako da rasterete autobuse.
Mada, koliko nam je poznato, gradski prevoz treba da bude u sluzbi gradjana, a ne da ga gradjani ne koriste.
S druge strane, red voznje se ne postuje, autobusi su uglavnom neispravni i oni hoce ovoliku cenu karata?!
Koliki je to standard kod nas ako ce cene karata biti skuplje nego u Evropi?!
Ili je i to u skladu sa svim ostalim prisutnim lopovskim radnjama gde imamo najnizi standard, a nezamislivo najskuplje cene svega u odnosu na bilo gde u Evropi, sem verovatno Islanda…?
Učenici do 19god će dobiti doživotnu besplatnu kartu?
Bravo!!!
Хахаахаххахахааха…само да није како је претходно било. Кога брига што је у суштини глупо. Зашто укинути карту за једну вожњу? Како планирате да плате карту они који нису из Србије када укинете картице и валидаторе и папирне карте? Зашто смањујете понуду услужног предузећа и отежавате туристима? Улазиће се само на предња врата, па сад неће. Немате ви појма ни ко сте, ни одакле сте ни куда сте пошли. Ако хоћете да повећате наплате, погледајте како се то ради у другим градовима и не измишљајте топлу воду, јер реално сте неспособни.
Poskupljuju? Ja sto sam video bice jedtinije 40 i vise posto…
Šta je sa nezaposlenima
DA ostavimo onda komentar dok mozemo ista anonimno! Ko onda kontrolise ko ima pravo da se vozi gradskim prevozom!? Ko moze da blokira neciju aplikaciju ako taj neko uradi nesto sto se ljudima na vlasti na svidja, ako se ne vakcinise npr! Ovo je neprihvatljivo!
Sve je to lepo, osim cene dnevne karte. U tom slucaju ce se placati, primera radi, 200 iako idem samo u jedno pravcu, jednim prevozom (recimo iz bolnice kuci). Takodje, umesto dosadasnjih 2x89din (za odlazak i dolazak sa posla), platicu 200.
Sve u svemu prevoz poskupljuje, umesto da pojeftini.