Gradska uprava u Beogradu za prolaće priprema kampanju kako bi se povećala naplata karata za gradski prevoz, a tražene su i malo drastičnije promene.
Naime, kako prenose Novosti, Grad je tražio od Vlade da se izmeni Zakon o radu, kako bi umesto formulacije da zaposleni „imaju pravo na naknadu za prevoz“, stajalo da zapravo imaju „nadoknadu za javni prevoz“. Na ovaj način želja je da se poslodavci obavežu da će radnicima uplatiti mesečne karte, a ne novac na račun.
Druga opcija bi bila da, ukoliko se ne uplati mesečna karta, poslodavac na ime toga uplati ekološku taksu po radniku u istom iznosu kao za prvu i drugu zonu gradskog prevoza, odnosno 3.275 dinara. Navodi se da bi od ekološke takse, Grad kupovao električna vozila ili vozila koja idu na gas.
POZNAT SPISAK SVIH STANICA DVE TRASE METROA
izvor: Novosti
POGLEDAJ JOŠ: GRADSKI PREVOZ
Na portalu Beograd uživo možete ispratiti i ostale vesti i dešavanja u glavnom gradu.
GRADSKE VESTI: Događaji koje očekujemo danas u Beogradu, kao i oni koji su obeležili današnji dan.
SAOBRAĆAJ: Stanje u saobraćaju na današnji dan, planirani i trenutni radovi, gužve, udesi, blokade… Budite informisani!
GRADSKI PREVOZ: Kategorija Gradski prevoz vam donosi sve informacije u vezi sa redom vožnje i izmenama na dnevnim i nočnim linijama beogradskog javnog prevoza.
VAŽNI TELEFONI: Važni telefoni svih bitnih institucija u Beogradu koji vam mogu zatrebati.
KULUTRA I ZABAVA: Šta se očekuje, šta se upravo dešava i šta je obeležilo današnji dan u Beogradu. Pozorišta, bioskopi, izložbe, koncerti, izlasci, sajmovi, street art i još mnogo toga!
BEOGRADSKE PRIČE: Kategorija u kojoj možete pronaći zanimljive informacije o našem gradu. Istorija Beograda, zanimljivi događaji kao i ličnosti koje su imale zanimljivu i značajnu ulogu u životu glavnog grada.Budite sigurni da će te pronaći neke zaista nesvakidašnje Beograđane, događaje i činjenice.
1 коментар
A šta je sa trećom zonom,svuda se pominju samo 1 i 2 zona, znači li to da su samo prva i druga zona u Gradu Beogradu, hoće li rubne opštine i linije koje vode ka tim naseljima biti izdvojene iz bg prevoza ili će konačno sve linije na teritoriji Beograda biti iole ravnopravne sa ostalim linijama, PA NISMO MI STOKA AKO NE ŽIVIMO U CETRU BEOGRADA?
Hoće li ikada takozvane prigradske linije imati normalan interval,znate li da te linije saobracaju na svakih 2, 3 ili čak 4 sata, pogledajte interval na linijama 450, 470, 460, 4414a, itd… i za takav prevoz mi treba da platimo duplo skuplju kartu nego ovi iz 1 i 2 zone?
Znate li da je karta u jednim pravcu iz 3 zone iznosi 180 dinara, znači da odem do grada i vratim se kući meni treba 360 dianra samo za karu, ej bre?!
jel realno da plaćamo 360 dianra samo da bi smo došli do tog „našeg“ grada, jel mi nemamo prava na normaln život ako nismo u centralnom delu Beograda???
Da li ćete se ikada pozabaviti tim pitanjem, ili smo i dalje nakon 100 godina samo formalno na papiru stanovnci Grada Beograda, dok bolji prevoz do Beograda imaju žitelji iz sela oko Smederevske Palanke, Stare Pazove, Zrenjanina……
Dokle više da nas iz rubnih opština tretirate kao da smo Jevreji u nacističkom getu?