NOVE MERE PROTIV ŠVERCERA -AKO NEMATE KARTU, NEMATE PRAVA DA SE ŽALITE?

26

Ukoliko ste u poslednjih nekoliko dana želeli da dobijete informacije o dolasku autobusa, njihovom kretanju ili izostanku, verovatno su dispečeri iz Sekretarijata za javni gradski prevoz od vas zatražili da im pročitate identifikacioni broj sa Bus plus kartice, čijom proverom imaju uvid u mesečne uplate, prenose gradski mediji.

Kako je jedna sugrađanka navela za Novosti, njoj je dispečer na žalbu o liniji 101 odgovorio da će biti zabeležena i prosleđena ukoliko mu da podatke sa Bus plus kartice, tj. ukoliko ima uplaćenu markicu. Tek nakon što je ona izdiktirala broj, a dispečer utvrdio da plaća prevoz, dobila je željenu informaciju, a prijava je prosleđena dalje.

Ovo je najverovatnije još jedan od načina da Grad izađe na kraj sa onima koji ne plaćaju prevoz, odnosno oni koji ne plaćaju kartu – nemaju pravno da se žale, ali ni na informacije o dolasku vozila.

Dispečeri navode da će i sugrađani koji imaju nepersonalizovane kartice i oni koji svoju vožnju plaćaju mastercard karticama dobiti informacije nakon provere.

POGLEDAJ JOŠ: GRADSKI PREVOZ


Podelite ovo sa prijateljima

26 komentara

  1. Jel to znaci da cemo ubuduce morati da dispecerima dajemo i maticni broj,krvnu grupu,izvod iz banke…itd itd……evo na BAS- ovoj stanici kartu mozete kupiti samo ako imate DINA platnu karticu….ili kes…..skandalozno….uslovljavanja na svakom koraku

  2. Jeste li primetili da se jedna karta koja košta 90 din može iskoristiti da se voziš sat i po vremena i da možeš da menjaš sa tom kartom prevoz … Drugim rečima neki ljudi neznaju to i kucaju kartu u svakom prevozu … Bus plus u toku dana od jednog građana uzme oko 200 din i više jer korisnik nije upućen u korišćenje Bus Plus karte … Jednostavan lopovluk i njima odgovara da pokradaju građane , prevoz i sve u vezi javnog prevoza , zdravstva i zaštite građani plaćaju sa porezom … Ostalo što plaćamo , plaćamo lopovima koji nas lažu !

    • Pri ulasku u svaki bus se karta čekira, i sa nje se ništa dodatno ne skida Srbine. Čak i ako se u 89 minutu čekiraš pri ulasku u sledeći bus, možeš se do poslednje stanice voziti, tako da vožnja od 90 minuta zapravo može trajati mnogo duže. Kad se informišeš, piši.

    • Tacno tako. Umesto da je sistem podesen tako da vam od kucanja karte narednih sat i po ne moze skinuti nikakav iznos. Takve informacije bi trebale da budu izlepljene po celom autobusu.

  3. Буд-плус је лоповска-фирма и није ником јасно докле ће „Ђилас“-да влада из „сенке“!!?!
    ШТО ВЕЋ ЈЕДНОМ ОВА НАША ДРЖАВА НЕСТАНЕ НА РЕП разним ‘ђиласима,“Геронтолошком мафији“,корумпираним судијама и тужиоцима и осталим битангама..?????????

    • Sva preduzeca bilo privatna ili drzavna da direkno uplacuju mjesecne markice,,mnogo bi lakse bilo,molim da razmotrite i da sto pre stupi na snagu,a srednjoskolci isto tako samo manju simbolicku ,a ne da se voze kako hoce,,,tada ce biti novca za Nove autobuse ,cuscenje istih i pivecane plate vozacima,,,da konacno budemo SVETSKI,,,,,,,,pozdrav,samo zelim dobro svima nama

      • Zeljko Isakov on

        Zasto bi meni firma uplacivala markicu kad ne koristim gradski prevoz.. Ko koristi, uredu.. Meni markica stvarno nije potrebna, i besmisleno je da zakon bilo koga primorava da mora da placa neke usluge..kao sto smo primorani da placamo RTS, dal gledao ili ne, platiti se mora.. Ajde to je sitna para, a da placam i GSP a da ga ne koristim, sto je mnogo mnogo je..

      • I mislim da bi ljudi više imali i koristili mesečne karte ako bi ista vazila za noćne buseve. Mnogo ugostiteljskih radnika koristi noćni bus a za to mora dodatno da plati. Zamislite da morate minimum 14dana koristiti noćni prevoz plus markica. Daleko smo mi od standarda. Nije sve tako crno ima poboljšanja u grackom prevozu ali treba još.
        U danasnje vreme svako gleda sto više da otme nebitno je da li je to higijiničarka (koja otima
        Prasak i sudomil)ili direktor koji je na poziciji i otima sta je u mogucnosti. Treba biti pravedan a ne kao jedinka nego kao celokupna nacija. Mora mo se menjati.

  4. Platicu kartu kad bude autobus 35 isao po ispisanom redu voznje a ne cekamo po 45 min sramota, i to autobusi bez sipke klimavi voze ih penzioneri pred smrt strah te da udjes i posle cekanja od 45 min

  5. Beogradjanin on

    A do tada idite peške… prvo samo u Srbiji je sve na mufte , kume sta znaš da radis ništa ajde da budes predsednik…
    Mislim jel kupujete hleb? Jel idete u kafiće …
    Ajde malo razuma ljudi to nema veze sa politikom koja nam se uvukla u sve pore društva

    • Aleksandra Mqcankovic on

      Dok god javni prevoz ne obezbedi takav sistem da svi koji hoce da se voze moraju da kupe kartu ili nece da se voze ne mozemo dalje.

  6. Ту услугу плаћам као стално запослено лице у државној служби, а градски превоз не користим!!!!! Не постоји варијанта да ми не одбијају суму за превоз од плате без обзира на то што се не возим возилима ГСП-а. По мени, то је отимање новца!

    • Поштовани ТММ,
      иду ли Ваша деца у школу, имате ли родитеље старије од 65 година? Живите ли у овом граду?
      По мени би требала да се уведе накнада за ЈГП у зависности од висине примања, година старости и слично, свима који имају примања и плате примају у Београду, нешто као некадашњи самодопринос.

        • Po meni treba ukinuti besplatan prevoz ucenicima,penzionerima,migrantima i manjinama. Svako ko koristi uslugu mora da je plati.
          Mi smo 70’tih koristili dve stanice autobusa do skole i placali smo kartu. Ako je moglo u ono vreme moze i sada.

      • Danica Popovic on

        Prvo treba da sredite red voznje,a ne cekanja po više od pola sata,o kvarovima da ne pricam i da u špicu svaki drugi je za garazu.
        Isto tako vidite da poslodavci placaju prevoz zaposlenim licima a ne od našeg minimalca odvajamo i za prevoz.

  7. Ni u jednoj 16-tici ne radi klima. Ovih dana napolju 35* a unutra….Ne, necu da otkucam kartu iako je imam!!!

    • Za prevoz postoji jednodtavno resenje. Dobri autobusi , vozacima plate da mogu ziveti normalno sa svojim porodicama i smanjiti cenu karte , smanjiti cekanje autobusa na 5 do 10 min. Onda ce ljudi ulaziti u ciste buseve , kucati jeftinije karte , sigurno svi , jer im nece biti zao ni krivo , sto cekiraju karte . Pre svega potreban je mnogo veci broj autobusa .

  8. Oprostite da bi gradjanin platio neku uslugu mora usluga da bude dostojna tih para koje im platite.
    Autobusi su razdrndani, vozaci neprofesionalni (neispustaju telefone iz ruku,neskidaju slusalice sa usiju),kasnjenja velika,a autobusi prepuni,bez klime,bez ventilacije,ujutro dobijete nervni slom koliko drce,a I ko je alergican na prasinu mora odmah da uzme punpicu,tablete itd. da bi morao da se vozi autobusom.

    • Pa drce vozila i vozacu pa mora da vozi da ne govorim koliko pojedini putnici smrde uzas tako da platite kartu i ponasajte se kao mali broj normalnih ljudi u prevozu pa onda trazite vasa prava , neznam samo koju klimu trazite pitanje dali je imate kuci ????😐

  9. Vidis u tome je problem dok im nesas pare oni nemogu da dodju na vreme sta mislis od cega su dosle pare za autobuse nego od busplusa. Kada svi budete lepo placali i drzava ce moci nesto da uradi.

  10. Platila ili ne platila isto mi dodje. Od zalbi nema nista. Autobusi kasne i kasne, a aplikacija pogadja kao i vremenska prognoza.
    Kad uvedu redovne linije, kad prestanem da kasnim na posao, itd.- tada cu da platim, a do tada, pa pa…

Ostavite komentar