REKLAMACIJA ZA KUPOVINU KARATA PREKO SMS-A – Otkako je sa radom počeo novi sistem naplate karata u javnom gradskom prevozu, sugrađani su imali dosta pitanja i nedoumica.
Promenjene su cene karata, kao i zone po kojima se karte kupuju, kao i sam način kupovine i uplaćivanja mesečnih i povlaščenih karata, a detaljno uputstvo možete pročitati u našem prethodnom tekstu klikom na link OVDE.
Kako je većina građana prešla na kupovinu karata za gradski prevoz preko SMS-a, postoje i situacije u kojima ne uspevamo da dobijemo poruku o izvršenoj kupovini odnosno potvrdu i mnoge građane je zbunilo šta u tom slučaju.
Kako se navodi na zvaničnoj web prezentaciji Beograd Plus-a, odnosno preduzeća za naplatu karata, u slučaju reklamacije na kupovinu karata preko SMS poruka, potrebno je poslati mail na adresu mobile@comtrade.com, sa detaljnim objašnjenjem na šta se tačno reklamacija odnosi.
Najnovije na Beograduzivo.rs:
- RADOVI U BARAJEVU – EVO KOJE ULICE ĆE BITI REKONSTRUISANE
- ZA VIKEND OČEKUJTE ŠOK ZA ORGANIZAM – EVO KOJE DVE PROMENE NAS OČEKUJU
- ĐAO PAO U ŠKOLI, POVREDIO GLAVU PA PREMINUO U BOLNICI, OGLASILO SE I MINISTARSTVO PROSVETE
- SAOBRAĆAJNA NEZGODA KOD TC GALERIJA, POVREĐENA ŽENA
- POŽAR U STANU U MIRIJEVU – VATRA SE VIDELA IZ DALJINE (VIDEO)