JKP Beogradski metro i voz podnelo je Ministarstvu zaštite životne sredine zahtev za davanje saglasnosti na Studiju o proceni uticaja na životu sredinu projekta izgradnje beogradskog metroa, faza 1 Linije 1. Kako bi bilo lakše, ova linija podeljena je na pet deonica.
DEONICA 1: područje Makiškog polja; dužina 6,25 kilometara, 2,3 kilometra na površini, 1,9 kilometra u otvorenom iskopu i 2,05 kilometra TBM metodom (duboki tunel). Stanice: Železnik, Makiš, Žarkovo, Bele vode, Trgovačka i Požeška.
DEONICA 2: Banovo brdo-Ada Ciganlija; dužina 1,8 kilometara TBM metodom (duboki tunel). Stanice: Požeška, Park Banovo brdo i Ada Ciganlija.
DEONICA 3: Sajam i područje Beograda na vodi; dužina 4,75 kilometara TBM metodom (duboki tunel). Stanice: Ada Ciganlija, Sajam, Mostar, Savski trg i Trg republike.
DEONICA 4: centar Starog Beograda; dužina 2,25 kilometra TBM metodom (duboki tunel) .Stanice: Trg republike, Skadarlija, Dunav i Pančevački most.
DEONICA 5: od Pančevačkog mosta do Karaburme; dužina 1,1 kilometar u otvorenom iskopu. Deonica uglavnom prolazi ispod Višnjičke ulice, stanica Karaburma planirana je na raskrsnici Višnjičke ulice i ulice Vojvode Micka Krstića.
izvor: ekapija.com
Najnovije na Beograd uživo:
- IZBODEN MUŠKARAC (40) NA ALTINI – PREVEZEN U KBC BEŽANIJSKA KOSA
- NOVI ZAKON O BEZBEDNOSTI U SAOBRAĆAJU – OVO SU TRENUTNE KAZNE ZA PREKRŠAJE U SAOBRAĆAJU
- ZA DVA DO TRI DANA JOŠ 80 AUTOBUSA NA ULICAMA BEOGRADA
- VEĆE IZMENE U GRADSKOM PREVOZU ZBOG ZEMUNSKOG POLUMARATONA
- I DIZEL I BENZIN PONOVO POJEFTINILI – OBJAVLJENE NOVE CENE GORIVA