PRIVATIZACIJA GRADSKIH LINIJA – Kako su nedavno preneli domaći mediji, Grad Beograd planira da privatnom partneru proveri obavljanje autobuskog prevoza na više od 30 linija na teritoriji Palilule (Potez 100) i Zemuna (Potez 700), kao i delu linija sa pretežnom dužinom trase na navedenim opštinama, uključujući i gradsku oštinu Novi Beograd.
Rok na koji bi se zaključivali ugovori o javno-privatnom partnerstvu je 10 godina, a postupak poveravanja odnosio bi se na sledeće linije:
- 45 Blok 44 – Zemun (Novi Grad),
- 72 Zeleni venac – Aerodorom Nikola Tesla,
- 81 Novi Beograd (Paviljoni) – Ugrinovački put – Altina 1,
- 81L Novi Beograd (Paviljoni) – Paviljoni – Dobanovački put – Altina 1,
- 613 Novi Beograd (Paviljoni) – Radiofar,
- 96 Železnička stanica Pančevački most – Borča,
- 101 Omladinski stadion – Padinska skela,
- 102 Padinska skela – Vrbovski (Široka greda),
- 102a Vrbovski-Padinska skela,
- 102b Padinska skela-Široka greda-Padinska skela,
- 104 Omladinski stadion – Crvenka,
- 105 Omladinski stadion – Ovča/železnička stanica,
- 105L Zemun (Bačka) – Ovča/železnička stanica,
- 106 Omladisnki stadion – PKB Kovilovo – Jabučki rit,
- 107 Padinska skela – Dunavac,
- 107a Padinska skela – Besni fok – Dunavac,
- 108 Omladinski stadion – Reva (Duboka bara),
- 109 Padinska skela – Stajalište „Put za Dunavac“,
- 110 Padinska skela – Obala Tamiša,
- 111 Omladinski stadion- SC Kociloco,
- 202 Omladinski stadion – Veliko selo,
- 73 Novi Beograd/Blok 45 – Batajnica/železnička stanica,
- 612 Novi Beograd/Paviljoni/-Kvantaška pijaca-Galenika,
- 700 Batajnica/Železnička stanica – Batajnica – Batajnica/Železnička stanica,
- 702 Batajnica/Železnička stanica – Busije (crkva),
- 703 Zemun/Kej oslobođenja – 13. Maj,
- 706E Zemun/Kej oslobođenja – Aerodorom Batajnica,
- 707 Zeleni venac – Mala pruga – Zemun polje,
- 708 Novi Beograd (Blok 70A) – Zemun polje,
- 709 Zemun (Novi grad) – Zemun polje,
- 711 Novi Beograd (Paviljoni) – Ugrinovci (izlaz),
- 102P Padinska skela – Preliv,
- 103 Zemun (Bačka) – Padinska skela i
- 112 Zemun (Bačka) – Reva (Duboka bara).
Dodaje se da su glavni razlozi za pokretanje projekta javno – privatnog partnerstva to što su trenutno vozila na potezu 100 i 700 zastarela, prosečna starost u ovom momentu iznosi 8,37 godina za solo, 17,86 godina za zglobna vozila, a 11,5 godina za minibuseve, dok je pređena godišnja kilometraža za solo vozila 862.000 kilometara, za zglobne autobuse 1.839.000 kilometara, a minibuseve 1.184.000 kilometara, odnosno stanje vozila je nezadovoljavajuće.
Najnovije na Beograduzivo.rs:
- VREMENSKA PROGNOZA ZA BEOGRAD, 10. SEPTEMBAR
- MUŠKARAC KINESKOG POREKLA NAPAO ČOVEKA SATAROM – POVREĐENI PREVEZEN U BOLNICU ZA TEŽIM POVREDANA
- ŽENA IZ FRANCUSKE TRAŽI SVOJE ROĐAKE U BEOGRADU – U SLUČAJU DA PREPOZNAJETE NEKOGA SA FOTOGRAFIJA, JAVITE SE
- ISKLJUČENJA STRUJE U BEOGRADU ZA UTORAK 10.9.
- SUZBIJANJE KOMARACA U DELU KANALIZACIONE MREŽE, MOGUĆE ZATVARANJE POJEDINIH ULICA