Čuveni regionalni brend Cipiripi ponovo se vraća u domaće vlasništvo. Kompanija Nestle najavila je potpisivanje sporazuma o prodaji lokalnog konditorskog brenda Cipirpi kompaniji Paraćinka iz Paraćina, koja je inače članica Silbo d.o.o grupe. Silbo je srpska kompanija sa više od 50 miliona evra prihoda i više od 500 zaposlenih.
Transakcija uključuje cipiripi čokoladne table i kremove i očekuje se da će biti obavljena krajem drugog kvartala ove godine, nakon završetka uobičajenih odobrenja i završnih uslova, saopštio je Nestle. Kako navode, ova transakcija neće uticati na radna mesta u kompaniji Nestle Adriatic.
Inače, A.D. Paraćinka je osnovano 1924. godine. Na samom početku, bavili su se proizvodnjom ratluka, želea i bombona. Sedamdesetih godina počinju sa proizvodnjom žvakaćih guma više vrsta i oblika, a od 2011. postali su deo kompanije Silbo d.o.o. Silbo poseduje vlasništvo u iznosu od 80%.