GALERIJA BELGRADE – ZAVIRITE U UNTRAŠNJOST NAJVEĆEG ŠOPING CENTRA (FOTO)

0

GALERIJA BELGRADE – Kao što smo već pisali, ove jeseni očekuje nas otvaranje najvećeg šoping centra u Beogradu, ali i Srbiji. U pitanju je Belgrade Waterfront Galerija, objekat površine od 300.000 kvadratnih metara, uključujući nadzemnu površinu od 143.000 kvadratnih metara, od kojih je 93.000 kvadrata za izdavanje. Pored toga, tržni centar će imati 3.600 parking mesta.

Tačan datum otvaranja još uvek nije poznat, međutm u medijima se pojavila nezvanična informacija da će Galerija Belgrade svoja vrata otvoriti oko 20. oktobra.

Otvaranje u oktobru biće samo prvo, a kompletan završetak radova i pojava ekskluzivnih sadržaja očekuje se tek u martu naredne godine, kada bi šoping centar trebalo da bude potpuno otvoren i pušten u rad. Nakon prvog otvaranja posetiocima će biti dostupno 90 maloprodajnih objekata od ukupno planiranih preko 250.

View this post on Instagram

Zavirite u Galeriju Beograd – Kako izgleda enterijer i koji su sve brendovi za sada poznati? Tokom jučerašnjeg dana, uz prisustvo visokih fukcionera, za novinare je prikazan izgled šoping centra Galerije Beograd u okviru kompleksa Beograd na vodi. Ovom prilikom, iako se očekivalo, nije zvanično najavljen datum otvaranja, a kako saznajemo iz izvora od kojih smo dobili fotografije enterijera, a koji su uposleni na projektu, otvaranje se će se održati do 20-og oktobra, ako ne i ranije. Takođe, kako nam je preneto, jučerašnji obilazak za medije, predviđao je samo pojedine delove koji su bili predviđeni za slikanje i ranije pripremljeni za tu priliku. Ono što je takođe zanimljivo, a što nam je i od ranije poznato, jeste da će otvaranje u oktobru biti samo prvo, a da se kompletan završetak radova i pojava ekskluzivnih sadržaja očekuje tek u martu naredne godine, kada bi šoping centar trebalo da bude potpuno otvoren i pušten u rad. U prvom naletu, očekuje se otvaranje svega oko 90 maloprodajnih objekata, od ukupno planiranih preko 250. Lista brendova još uvek nije u celini poznata, ali za sada broji oko 40-ak, među kojima je vrlo ,,siromašan" broj novih.. XYZ, Peek&Cloppenburg, Guess, Fashion&friends, Women secret, Pandora, Swarovski, Puma, Intersport, Maxi, Cineplexx, Adidas, Marc Cain, Zara, Tom Taylor, Lush, Sportvision, Gigatron, Mi store, neki su od brendova, čije je otvaranje u pripremi. Na spisku koji je do sada poznat, nalazi se i nekoliko domaćih brendova, ali za sada ponestaju imena koja je prvobitno trebalo da Beograd stavi na poziciju šoping centra regiona, a Galeriju na prestižnu prestiznu poziciju među sličnim objektima u Evropi. Teško je i očekivati kombinacije slabijih i jačih brendova u istom prostoru. Svakako, sve ekskluzivnije i nove brendove, možemo očekivati najverovatnije tek nakon finalnog otvaranja i prethodne aktivne marketinške kampanje istih. Ono sto je sa tehničkog aspekta važno, jeste da je Galerija pre nekoliko dana ,,položila" na testu protiv požarne zaštite i da se radovi i dalje izvode punom parom kako bi što pre bila otvorena. Podsetimo, Galerija zauzima BRGP od oko 300 000 m2, što će je čini jednom od najvećih na Balkanu.

A post shared by beogradski projekti (@beogradskiprojekti) on

NOVINE U PLAĆANJU INFOSTANA

POGLEDAJ JOŠ: ŠOPING ZONA


Podelite ovo sa prijateljima

Ostavite komentar