IZMENE NA VIBER APLIKACIJI – Skoro sve kompanije uskladile su i prilagodile svoje poslovanje novonastaloj situaciju, a u vezi pandemije virusa korona. Viber je od početka pandemije drugi put proširio svoje opcije, ali i napravio poređenje upotrebe pojedinih funkcija za vreme i pre korona virusa.
Što se tiče korišćenja ove aplikcije, ono je značajno uvećano. U ovom periodu najpopularnije su grupne poruke i pozivi, koji omogućavaju lakšu komunikaciju. Broj poslatih poruka je porastao za 134% u odnosu na početak godine, dok je broj grupnih poziva uvećan za čak 370% u odnosu na isti period.
Iz kompanije Rakuten Viber navode da se trude da se u ovim izazovnim vremenima prilagode i reaguju kako bi pomogli da prijatelji i porodice, učenici i predavači, saradnici i partneri, ostanu u stalnom kontaktu.
Sve novine koje je Viber uveo od pojave virusa pogledajte u nastavku:
- Broj učesnika u grupnim audio pozivima povećan je sa 5 na 20 ljudi.
- Milionima korisnika su poslate poruke sa bezbednosnim instrukcijama, koje je dala Svetska zdravstvena organizacija (WHO), kako bi se proširila svet o neophodnosti praćenja smernica o zaštiti.
- Kako bi svi mogli da razaznaju šta je istina, a šta ne, Viber lansira zvaničan WHO čet bot i sarađuje sa Unicef U-Reports, kako bi isporučio sve novosti i informacije o novom korona virusu što pre, na više jezika.
- Da bi zvanične informacije u vezi sa COVID-19 došle do što većeg broja ljudi, Viber je, u saradnji sa ovlašćenim zdravstvenim zvaničnicima, lansirao zvanične zajednice u 12 zemalja, gde korisnici mogu da dobiju tačne informacije o pandemiji i preventivnim merama.
- Aplikacija je lansirala novu #OstaniKodKuce kampanju stikera sa ciljem da zabavi ljude i pomogne im da lakše prebrode ovaj period.
GOOGLE SVOJIM ZAPOSLENIMA ZABRANIO POPULARNU APLIKACIJU ZBOG PRIVATNOSTI PODATAKA
Izvor: Mondo